Home

vrijdag 27 januari 2017

Lieve baby mutsjes

Op bestelling haakte ik twee schattige baby mutsjes. Ik heb ze beide gehaakt met katoen van Drops, Muskat. 
En ik gebruikte het beanie patroon van Mez11. Die kun je hier vinden.



Schattig zijn ze he! Ik vind het ook zo leuk om cadeautjes voor baby's te haken!
De leren naamlabels bestelde ik ook bij Mez11. 

De mutsjes heb ik verpakt in een papieren zakje die ik bestempelde met de tekst 'special gift' en heb er nog een leuk label aan vast gemaakt. Klaar om cadeau te geven!

Wat haken jullie het liefst? 
Fijn weekend en groetjes.
Nienke

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk met die 2 kleuren per mutsje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gemaakt! De leren labels vind ik erg mooi: zo zelf ook nog wel eens willen bestellen ;-) Ik klik even door!

    Groetjes Marijke
    zusjeknus.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve baby mutsjes. De leren labels zijn heel mooi.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat groene mutsje heel cool, die kleur wordt weinig gebruikt voor baby's maar ik vind het juist prachtig!
    Leuke cadeautjes heb je gemaakt!
    Wat ik het liefst haak? Euh... Dekens zijn leuk, maar duren soms te lang... Voor mij maakt het eigenlijk niet uit, als het maar haken is ( :-) ) en geen gefriemel met kleine knuffels die je in mekaar moet zetten.

    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind groen ook echt een mooie kleur voor een jongentje, even wat anders dan altijd blauw ;)

      Verwijderen
  5. Wat leuk zijn ze geworden, hele mooie kleurtjes ook, maar ik zou ze liever breien, haken doe ik niet zo graag. Het beanie model vind ik ook wel cool!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie mutsjes heb je gehaakt. De groene is mijn favoriet! groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!