Home

maandag 27 april 2015

In de m(h)aak..

Vorige week ben ik weer begonnen met een nieuw project; deze hartjesdeken in lieve pastel tinten. Ik ben gek op deze kleurtjes! Er moet denk ik nog 1 kleurtje aan toegevoegd worden, want het dekentje wordt zo net niet breed genoeg en ik wil elke kleur maar 1 keer gebruiken in een rij.. ben er nog niet over uit welke kleur dat gaat worden.


Ook kreeg ik deze week het nieuwe boek van Haken en Kleur binnen, wat staan daar weer prachtige dingen in!! Het is dat ik nu net dit project gestart ben en mijn geboortevlaggetjes zijn ook nog niet klaar, maar anders... Voor nu haak ik weer lekker door aan mijn hartjesdeken, en nog even nadenken over welke kleur ik zal toevoegen. 


Fijne dag!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nienke,
    Wat een mooie kleurtjes en leuk met die hartjes.
    Wat leuk dat je mijn blog volgt en natuurlijk volg ik jou nu ook ;) Leuk blog heb je hoor, schattige babydekentjes heb je gemaakt zeg!
    Lieve groetjes,Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!